Sunday, October 05, 2003

Renungan matamu setajam panah Arjuna

Menembusi hatiku, terluka dan berdarah

Berlangsir alis selentik merak ratu rimba

Oh Dyan Yulaiha, katakan mengapa

Kau disumpah keanggunan sedemikian rupa



Dyan Yulaiha, kau tak mungkin aku hampiri

Kerana istanamu jauh sekali

Terapung-apung di atas tasik mimpi

Dipagari pengawal naga bernafas api



Sekiranya aku diberi kuasa sakti

Akanku pedatikan kuda semberani

Akanku sambarmu dari naga bernafas api

Danku bawamu ke hujung pelangi




Aku sangat terpegun dengan lagu ini.
Syariffah Alwiyah also i like.
Baru discover.
Kalau aku nyanyi Dyan Yulaiha, *fuhh!* sedap.
I think the lagu suits my voice. [or my voice suits the lagu]
Untuk kekasih hati.
Anyways....
I m supposed to do art today.
Tuesday submission.
ala.
Malas dari tadi.
did everything else other than art.
Terpaksa buat besok sampai naik giler.
I dont understand why the keris tak nak show itself. [must be the lagu taking too many megabytes and such]
typing whatever that comes to mind.
the shamil, andy, and ahmads's birthday was quite okay since it was kali pertama seeing rumah kakak zaza.
the plan of the house sama dengan rumah abang eddy. [another house i dont go often ;isolator]
Kakak ya rambut........*fuhh power* seriously speaking aku pun terpikat. [hahahahaha]

Does my template look like mcdonalds?
macam jahanam to "i m lovin' it" campaign.
Copy orang nyer template aja.
Is getting really berbahang these days.
Senang peluh.
dah ah nak tukar stuff pulak.
see ya.