Wednesday, September 03, 2003

Today i was supposed to run my NAPFA 2.4km.
Forgot that i had to report to Ms Tweety Teo that morning.
Nasib buruk! my fren who constantly failed, who had to run with me got a pass just like that.
Bingit seh.
Orang lain dier boleh kasi pass. Aku tak boleh.
Besok tengok apa yang boleh jadi.

Sejak kebelakangan ini, saya telah seperti sengaja melambatkan diri.
Sengaja naik bus pukul 6.50am.
Hanya untuk the hidden agenda.
Hai....besok dah tentu tidak boleh.
Besok.............
lets see. aku kena bangun pagi pagi kemudian bergegas ke sekolah.
I got to face gunung berapi during art. [tiga period pulak tu!]
7pm i got tuition @ rumah kawan. [First ever in my life. tak pernah pergi tuition]
Hope i will still be alive for Friday.

My results suck.
Terok lah.

Dah ah.
Silauan keangkuhan............